Obecny czas to Pon 5:03, 25 Lis 2024 |
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Forum o Fantastyce Magii i RPG Strona Główna
»
RPG
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Nasze domysły...
----------------
Magia i zjawiska paranormalne
Legendy i mity
Sny
Okrutna rzeczywistość
Nasze Zainteresowania
----------------
RPG
Książki
Muzyka
Manga i Anime
Nasza Twórczość
Film
Zwierzęta
Offtop
----------------
Humor
Ogłoszenia
Karczma
Gry
Cała reszta
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Alucard
Wysłany: Czw 22:29, 12 Paź 2006
Temat postu:
mechanika - na pewno nie na zasadzie "przerzuć określoną wartość daną liczba kości", czy też "wyrzuć mniej niż, jedną kością" myślę, że k10/k20 byłyby dobre, bo są banalne... a w d10 (oficjalna nazwa WoDowej mechaniki k10) profesje i rasy jest banalnie łatwo wprowadzić...
świat - ojjjj, ostatnio złapałem bakcyla star treka, więc ten świat mógłby być idealny
a tak poza tym - epoka wiktoriańska, ewentualnie podobnie jak Milczący_Prorok
rasy - no, jak star trek, to conajmniej dżillion różniastych humanoidalnych ras
jak epoka wiktoriańska, to nie rasy, a pochodzenie, jak futuristic, to chyba ylko ludzie, ewentualnie inne, ukryte rasy
Milczący_Prorok
Wysłany: Czw 8:37, 12 Paź 2006
Temat postu:
1 Bardzo dobra i przystępna jest mechanika oparta na k20 występująca między innymi w neuro, poza tym umożliwia ona (w przeciwieństwie do mechaniki opartej na k10) zastosowanie ras i profesji - kiedyś próbowałem zrobić coś takiego na k10 i jest to zbyt kłopotliwe.
2 Realia - przyjemnie byłoby pograć w dowolnym okresie historycznym, świecie podobnym do naszego z tą różnicą, że moglibyśmy (a nawet powinniśmy, bo takie są założenia gry) spotkać się ze zjawiskami paranormalnymi, byćmoże my też posiadalibyśmy takie moce. Cała rozgrywka polegałaby na odkrywaniu i wyjaśnianiu takich przypadków. <tajemnicze zjawiska, śledztwa, znikający ludzie...>
3 Tu proponowałbym gre człowiekiem, ewentualnie można przyjąć drobny podział ze względu na umiejętności paranormalne (a co, jeśli cały świat jest taki, to nam też sie coś od życia należy), oczywiście dary będa miały też swoje minusy...
Co do profesji, proponowałbym zwykłe codzienne zawody, które mogłyby lekko modyfikować statystyki, nma chwile obecną dokładniejszego pomysłu nie mam.
Lugo33
Wysłany: Wto 10:07, 10 Paź 2006
Temat postu:
1. Mechanika prosta i przejżysta i zarazem bardzo elastyczna. Z podanych kości, to k10 jest chyba najbardziej stabilna (większe prawdopodobieństwo, że wypadnie dana liczba). A poza tym bardzo dobrze spawują się k8.
2. Już kiedyś planowałem stworzyć system w oparciu o pewno moje opowiadanie, o przepięknym tytule "Nexus Polaris" (aż łezka się w oku kręci jak sobie je przypominam. Pewnie gdzieś jeszcze leży na dnie z jednej szafek). Horror sf. Realia: lata 70. dwudziestego wieku. Od tysiącleci na ziemi działają dziwne nieznane siły. Człowiek nie jest ich do końca świadomy, a kiedy je pozna zazwyczaj nie ma czasu się nimi podzielić. W cieniu blokowisk, w ciemności nocy i mroku naszego umysłu krąża istoty piękne, delikatne i samotne, oraz szkaradne, brutalne i żądne krwi. Te priewsze szukają kontaktów z człowiekiem, który jest jedynym wyzwoleniem z wiecznej samotności. Ich działania są bardzo zyindywidualizowane (trudne słowo :>) i nie do przewidzenia. Nigdy nie czynią krzywdy nikomu, jednak wzbudzają w innych pewne uczucie lęku. Każdej z tych istot jest przypisana pewna gwiazda, która jest zarazem ich imieniem. Natomiast te drugie to demony. Dążą do opanowania ciała człowieka i szerzenia za jego pomocą najgorszego zła. Zadko manifestują sfoją zewnętrzną formę. Zazwyczaj wtedy jak opętane ciało zostaje zabite. Na te istoty poluje tajemnicze bractwo zrzeszające egzorcystów, magów i inne osoby obdarzone niewyjaśnioną mocą. Jego członkowie przemierzają nocami opuszczone ulice szukając najdziwniejszych stworzeń. Wielu z nich ginie w niewyjaśnionych okolicznościach, jednak ich szeregi stale się powiększają. Oni jako jedyni wiedzą, co nacami można natrafić w starych kościołach, kamienicach, czy głębokich piwnicach. Kim jest zatem gracz? Otóż jest to prosty i nieświadomy niczego człowiek, który w pewnych dziwnych okolicznościach staną na początku dziwnej ścieżkiprowadzącej do prawdy.
3. Rasy: tu nie mamy zbut wielkiego wyboru. Gramy po prostu człowiekiem ^^.
Profesje: tutaj raczej zdałbym się na wasze propozycje.
Milczący_Prorok
Wysłany: Wto 8:17, 10 Paź 2006
Temat postu: Idealny RPG
Dobra, jest tu pare osób, które grają, chciałbym dowiedzieć sie, jak według Was powinien wygladać idealny RPG. A oto punkty, wg których, chciałbym, żebyście opisywali ten jeden jedyny system...
1 Mechanika (możecie podać mechanike z istniejącego już systemu, tak, jak k100 w warhu, czy k10 w WODzie, czy też k20 w Neuro)
2 Realia (jak w powyższym, ale wole wasz opis świata, bardziej luźny)
3 Rasy i Profesje (wypiszcie po kolei liste ras i profesji)
Jeśli coś z tego wyjdzie, to możemy sklecić całkiem niezłego RPGa.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Theme created OMI of
Kyomii Designs
for
BRIX-CENTRAL.tk
.
Regulamin